Torstain koulukerta keskusteli ammateista aivan kuten ryhmäläiset lauantaina. Tällä kertaa lapset saivat pukeutua erilaisten ammattien edustajiksi!

Thursday's group talked about occupations like the Saturday group kids. This time, children dressed up members of various occupations!

 

Päivän laulu oli vanha lastenlaulu posteljoonista:

The song of the day was an old children's song about a mailman:

Minä olen pikku-poika postejoon ja posteljoon ja posteljoon ja kiertelen ympäri Suomen maan.

I am the little boy mailman and mailman and mailman and I travel around the Finnish land.

Minä olen Finnairin lentäjä ja lentäjä ja lentäjä ja Helsinki Seattle on reittini.

I am a Finnair pilot and pilot and pilot and Helsinki-Seattle is my route.

Minä olen kokki-poika laivalla, laivalla ja laivalla ja laiva on Suomenlahdella.

I am a cook boy on a ship, on a ship and on a ship and the ship is on the Gulf of Finland

Minä olen Suomi-koulun lääkäri ja lääkäri ja lääkäri ja laastarit mulla on taskussa.

I am the Finnish school doctor and doctor and doctor and I have band-aid in my pocket.

Minä olen Suomi-koulun poliisi ja poliisi ja poliisi ja sakkoja teille en jakele.

I am the Finnish school police officer and police officer and police officer but I won’t give tickets to you.

Minä olen veturin kuljettaja, kuljettaja, kuljettaja ja vaunut on mulla jonossa.

I am a train engine driver, driver and driver and I have all the train cars aligned.

Minä olen Suomi-koulun palomies ja palomies ja palomies ja tulipalot minä samuttelen.

I am the Finnish school firefighter and firefighter and firefighter and fI put out fires.

Minä olen mannekiini Lidia ja Lidia ja Lidia ja näyttelen kauniita vaatteita.

I am the model Lidia and Lidia and Lidia and I display beautiful clothes.

Minä olen lankkuaidan maalari ja maalari ja maalari ja maalina mulla on ketsuppi.

I am a picket fence painter and painter and painter and I use ketchup as my paint.

Ammatit ja autonkuljettamiset omaksuttiin nopeasti, sillä kun Airi-ope kysyi, mitä kevään merkkejä on jo näkyvillä, vastauksena tuli "liikennemerkkejä!"

Occupations and modes of transportation were learned quickly: when teacher Airi asked what kinds of signs of spring the children have already seen, they answered "traffic signs!"


Mukavaa kevään alkua!

Have a good beginning of Spring!